Merhaba arkadaşlar 36+5olduk biz dün de a gittim kilosu 2550 kg. 1 haftalık gelişim geriliği var dedi. Bir önceki 15 gün önceki kontrolüm de de vardı. Yalnız bu sadece kilo geriliği değil. Kiloyu sorun etmiyorum sağlıklı doğsunda. Benim kaygım bpd, ac değerlerinin 1 hafta ve fl değerinin 2 haftadan gerifen gelmesi. Nette araştırdım simetrik gelişim geriliği olabilir miş tabi bunun teşhisi amniyon sıvısı miktarı, bebek kordon kan akışının değeride önemliymiş. Dr amniyon sıvısı kan akışı normal. Yani değerlerimiz bpd ac fl gerilik var kilodada gerilik var. Buna benzer şeyler yaşayanlar varmı doğum yapanlarda yazarlarsa sevinirim. Evham yaptım Dr dan gelince 1 hafta beklemek zor geliyor hocaya sormak için nete bakıncada malum daha bir panik oluyorum. Yardımcı olursanız sevinirim