Zehesila41 Dün akşam 8 bucukta prensesimi aldım kucağıma cok şükür rabbime ama cok zor gecti suni sancı ile Doğumu başlattılar akıntı diye sandığım şey suyummus meğer o yüzden yatış yaptılar suni sancı taktılar saat 18:00 da saat 20:30 da bebeğime kavuştum
Dilekklc27 Zehesila41 gözün aydın cnm allah anali babali büyütsün insallh hayirli evlat olur insllh cnm darisida bize