Ne zaman gelecek acaba diye merak ediyorduk 39+1 e girdik ve sabah 4 de başladı benim kasılmalar daha sonra belime vurmaya başladı suan saat 08:41 ve 20 dakikada bir bilemedin 15 dakikada bir ufak ufak sancılar vuruyor 😱 1 Ocağı bekliyorduk ama sanırım kızçem bu aksama doğar dualarınızı eksik etmeyin 😕hastaneye gitmedik henüz sancılar sıklaşınca gitmeyi düşünüyorum inşallah hayırlısıyla kızımı alırım kucağıma