Nevink Bu arada Emine Zeynep hanim gayet tatli konusan,anlayisli davranan bir doktor ona gidebilirsiniz ama o hastanede en cok tavsiye edilen burcu hanim gordugum kadariyla.
Meleginannesi55 cnnkmrc ben bi kere doktorum olmadığı için gittim ama hiç memnun kalmadım kendisi çok genç bu benim düşüncem ve ağzının içinde konuşuyor pek bilgisi yok bebeği ultrasonda doğru düzgün göremedi bile yine de siz bilirsiniz belkide bana öyle gelmiştir
cnnkmrc Meleginannesi55 Aslında bende baska bir doktor icin gitmistim olmadigi icin kendisine muayene oldum devam etme konusunda kararsiz kaldim 🤔
Meleginannesi55 Nevink kendisi ebem olur Annem 27 yıl öncesinde tanışmış ve o zaman da öyleymiş onun için bize farklı gelmiyor yaşı tecrübesi ve egosundan dolayı biraz sert beni de bir kaç kere azarladı yapısı bu bu benim görüşüm size çok geçmiş olsun...
Nevink Meleginannesi55 tabiki herkesin kendi dusuncesi siz memnunsaniz bir sey diyemem ama o yapisiyla tecrubesinin bir onemi kalmiyor benim icin sonucta kimse azarlanmak icin para odemiyor azar istesek devlet hastanelerinde de bedava elde edebiliriz Allah tecrubeyle birlkte merhamette versn ne diyelim 🤷♀️