Nnur93 Esenler medipol için tavsiye edebileceğiniz bir doktor var mi 26. Haftadayım doktor değiştireceğim????
SerMerEd Nnur93 merhaba. Randevu almak biraz sıkıntı olsa da Emine Zeynep hanım benim doktorum şu ana kadar gayet memnunum kendisinden
Asellinannesi Nnur93 canımm randevunu zamanında alırsann hıc bı zrluk cekmessın he bıde doktor akşmlarıda nobete sık kalıyo emine zeynep hnımm cok tatlı bn onda dgum ypıcam
Nnur93 SerMerEd çok teşekkür ettim.. Bir kaç gün önceden alabiliyor muyuz randevu medipole hiç gitmedim de
SerMerEd Nnur93 rica ederim:) Eğer müsaitse alınabiliyor ama ben 2 hafta öncesinden randevu alıpta, iptal olduğu çok oldu. Doktorumdan memnunum ama randevu meselesi biraz sıkıntı açıkçası.
Nevink Meleginannesi55 bu doktorla ilgili hic iyi anim yok evlenir evlenmez hamile kaldim 7 hafta sonrada dusuk yapmistim sancilar icinde gittim benim doktorum olmadigi icin o bakti agridan yatamiyordum bile alttan muayeneye henuz alisamadigim icn biraz zorlandim oyle bir azarladiki beni sen nasil dogum yapacaksin bu ne boyle bilmem ne yanimda ablam vardi o daha yeni evli alisamadi ve cok agrisi var nasil davraniyorsnz boyle dedi inanin yanindaki asistani sagolsn ondan merhametliydi ve o yanlis hareketini farkettgi icn beni teselli etmeye calisti artik oraya yolum dusse nobetci olsa eve geri donuyorum asla ona muayene olmuyorum. artik.
Nnur93 Naciyegormez doymuştum ama ocakta geliyor ve çok yoğun oluyor diye biliyorum kuzenim gidiyordu çok memnundu
mlssrn Ben Nur cansu yılmaz hocaya gittim çok memnun kaldım 2.çocuğumada aynı doktora gitmek isterimm🤗
Meleginannesi55 cnnkmrc ben bi kere doktorum olmadığı için gittim ama hiç memnun kalmadım kendisi çok genç bu benim düşüncem ve ağzının içinde konuşuyor pek bilgisi yok bebeği ultrasonda doğru düzgün göremedi bile yine de siz bilirsiniz belkide bana öyle gelmiştir
Lavanta34 Kizlar ben de hala doktor ve hastane seçemedim. 22+5deyim. Esenler medipolu düşünüyorum. Haftaya renkli çekilmeye gidicem hem doktorumla tanışacam ama hiç bi doktoru tanımıyorum. Sehruz hanimi önerdiler bana da ne yapsam 😌🌺
Meleginannesi55 Nevink kendisi ebem olur Annem 27 yıl öncesinde tanışmış ve o zaman da öyleymiş onun için bize farklı gelmiyor yaşı tecrübesi ve egosundan dolayı biraz sert beni de bir kaç kere azarladı yapısı bu bu benim görüşüm size çok geçmiş olsun...