Bsrcydbs Karnınız kaçıncı haftada büyüdü benim 8+3 sanki büyümeye başladı acaba kilo mu aldım anlamadım.
Denizim__19 Bsrcydbs 2 aylıkken kabardı 4 aydan sonra daha durmadi toplamda 24 kilo aldım 10 kilosu duruyor kızım 8 aylik 🙈🙈
fadimeozbas @Bsrcydbs Gazdan ötürü çok fazla şişkinlik oluyor hatta sabah daha azdır akşama doğru daha çoktur benimde öyleydi. Karın büyümeside vücuda göre değişiyor ama bebeğin büyümesi lazım tabi önce, yapıda önemli ben 28. Haftadayım avuç kadar mesela🤷🏻♀️
Mrym005 fadimeozbas Evet yaa😐 Özellikle akşam yemeğinden sonra çok şişkinlik oluyor. Normalde karnım hiç yok gibi siskinlik olunca hamile olduğumu anlıyorum 😂😂
Mervemm fadimeozbas bende 20 haftalık suan düz seklimde dun hasatne gittim 3 bayan vardi üçüde 5 aylik dedi bende benimde 5 aylik diyince bana baktilar tuhaf vi sekilde ay ne güzel göbeğin yok dediler. Ki kendi göbekleri 8 aylik gibiydi
5678 Damlamina aynen bendede öyle ya😍😍.2 ayindan buyudu karnim.simdi 5 aylik.bana büyük geliyor.ilk hamileligimde daha küçuķdu kizimda yani.şimdi erkek cinsiyeti.acaba erkek dahami büyük oluyor😍🤔🤔
Busrababacan61 16 da yavaş yavaş büyüdüğünü hissettim ama gazdan ötürü çok şişiyor sabahları az bi şişlik oluyor çünkü 😂
Berrinsoygazi Bsrcydbs boyum 178 kilomda normaldi iç karnımda baya genişmiş 7 . Ayda herkes anlamaya başlamıştı hele sabahları baya bebek YOk gibiydi ,9. Aydayım doğurucam kendimi tam hamile gibi görüyorum artık 😁
_9297_ Berrinsoygazi canım iç karnimizinn geniş olup olmadığını ultrasonda doktor görebiliyor mu bide çatlakların oldumu
gea Bsrcydbs herkesin hamileliği farklı olur, karnı farklı büyür, genetik de etkili oluyor bunda. O yüzden karşılaştırma yapmayın bence. Çok kiloyu da kafasına takmayın çocuğunuzun sağlığı da önemli.
dentem61 Bsrcydbs 13 haftada çıkmaya başladı benim ben kilo verdim ilk haftalarda sonra daha da şiştim ayaklarımı göremiyorum desek yeridir ve 23 haftalığım 🥺🥰
Mrym005 Bsrcydbs 19+2 ilk ayında hic kilo almadım 3. ayimda 2 kilo aldım ve karnım daha yeni belirginleşiyor. Dr iç karnin geniş demisti sanırım o yüzden 🤗🤗
_9297_ Bsrcydbs gaz ve adet olamadigimiz için şişkinlik oluyor onun etkisi yoksa daha çok minik 8 haftalık bebek şuan ben 13+3 sabahları fln dümdüz mesela yemek yedikten sonra hafif çıkıyor yani bebeğin büyümesi gerekiyor snin ki daha 8 9 mm yani canım 😌
Mrym005 _9297_ Biz 19 haftaligiz sadece kilo aliyorum karnim çıkmıyor 😐 Bünyeye de alakası var sanırım 🤦♀️
Berrinsoygazi _9297_ doktor demedi bende sormadım fakat karın genişliği olarak çocuk hatta 1 hafta önden gitmesine rağmen 7 aylık hamileyim diyenler şok oluyordu . 20 kg aldım birde 🙈39+2 günlük olduk hiç çatlağım yırtığım Yok çok şükür 🙏
_9297_ Mrym005 bende 13+5 yarım kilo aldım şuan çok hafif göbeğim var ama sanki kendi normal göbegimmis gibi 🤭