cennet13 Alya123 Evet bende üstümü açıyorum sürekli, eşimden Allah razı olsun o örtüyo üstümü geceleri😂😂🙈
cennet13 19917 bende atletle uyuyorum 🤷🏻♀️ Ama yinede terliyorum, 🤷🏻♀️ İyiki kış diyorum 😁 yaz olsa napaardık
Beyzaercan cennet13 belli olmuyor kalıcıda olabliyor örnekleri var etrafımda aslında o içirilen glukoz çok sağlıksız benden istediler şeker yüklemesi yaptırmadım diyetlede hallelebiliyor zaten gebelik başlıca risk karbonhidrat beslenmedikçe güzel gidiyor .