sbanuss annem her aradığında biraz geç acsam resmen agliyacak kıvama geliyor çok korktum diyor her seferinde anne alt tarafi doğuma gidicem gelecek kimse yok zaten seni aricam sende doğum yaptin ne var bunda dedikce hergun en az 1 kere bu konuşmayı yapiyoruz