Merveozdemir CiaoBella tamam canım çol sevinirim benden önce gidiyorsun sen hayırlı güzel haberlerle gel inşallah 😚
CiaoBella Merveozdemir tamam unutmazsam yarın haber vereceğim bakalım suyum nstm normal çıkarsa daha beklicek gibi benim doktor
Merveozdemir CiaoBella aynen bende hep sol tarafa yatıyorum ama artık son günler ya çekilmiyor 😁 bi doğursaydık artık hayırlısıyla 🤣
LeyLaFidan sbanuss CiaoBella Merveozdemir Busranur @Tugce0902 kızlar durumlar nedir ? Beklemede misiniz
sbanuss Tugce0902 ben de 39. Haftamdayım şuan doktorum 40ı çok geçirmek istemiyorum dedi risk açısından suni sancı hiç açılma yoksa da verilir mi???
Zeyneps LeyLaFidan ben doktoruma sordum cevap vermez dedi bi faydası olmaz dedi sezeryan a yönlendiriyo acaba ısrar mi etsem suni sancı verin diye
CiaoBella LeyLaFidan canım ben bugün gittim gene gelmedi bebiş... ultrason ve nst yaptı suyun plesentan normal daha beklicez dedi.. 41+6ya kadar kontrollü beklicekmiş kendisinin gelmesini
sbanuss LeyLaFidan ben de bekliyorum hiç bir emare yok çarşamba günü doktora gidicem bakalım açılma var mı yada sancı falan o güne kadar bekliyorum sen de durumlar nasıl gidiyor
ygmr LeyLaFidan 1 hagta kadar kuvezde kaldi anyibiyotik tedavisi uyguladilar yavrum.ama simdi iyiymis cikti kuvwzden evdeler sukur seninnnasil
LeyLaFidan sbanuss ygmr Allaha şükür bugün kzımın enfeksiyon değeri düşmüş normale dönmüştü gördüm gayrt iyi görünüyordu çrşmba günü taburcu olacak inşallah 💃💃
LeyLaFidan CiaoBella beklemek kadar sıkıcı bişey yok ben artık kafayı yemiştim agresifleşmiştim hergün doğurmadın mı laflarını duymaktan 😲😲
LeyLaFidan Zeyneps valla bendede yoktu verdiler ama benim nişanım gelmişti.şimdi ne desem boş doktorunun bi bildiği vardır sanırım canım.
Merveozdemir LeyLaFidan hele ben artık eşimin arkadaşları soruyor arayıp doğmadı mı daha diye 🙄 lohusa depresyonuna doğurmadan gircem az kaldı gerçekten inat etti doğmuyor bunlarda 😁