Gulmartin teşekkür ederim cnm , ort 1 aydır kullanıyorum bebeğimde bir sıkıntı yok zaten insülin vücutta salgılanan bir hormon ilaç gibi bir etken değil yapılan insülin iğnesi , benim kilom bebeğin kilosu ve gelişimi kontrol altında , kontrolsüz kilo alıyordum ve bebeğim irileşiyordu gittikçe , çünkü ne yesen vücut glikoza çeviriyor herşeyi glikoz algılıyor böylece sürekli kontrolsüz yeme isteğin ve amniyon sıvın artıyor , bebekte amniyon sıvısını tükettiği için daha fazla insülin yükleniyor ona , iğne ile bu alım kontrol Altında tutuluyor, ben de insülin den itibaren hiç kg almadım ama çok şükür bebeğimin gelişimi güzel gidiyor