Damla3234 Benim çok kasık ve bel ağrım oluyor ama yaşayanlar var mı ikizim ve kuzenim 3 müz aynı haftada hamileyiz ama onlarda böyle bi problem yok
Neshuldem Damla3234 Allah tamamına erdirsin İnş. Ama kimse ile kendini kıyaslama herkesin vucüt yapısı rahim yapısı bebeğin tutunduğu yer farklı. Dikkat et kendine. 😀 Moreli bozacak şeyler olmasın. Kontrollerde bak bebeğin iyi isen sıkıntı yok demektir.
CanselSener Damla3234 bende aynı sıkıntıyı cektim oturup ağladımı bilirim ama yerleşme aşamasında olduğu icin agrı yapıyormuş bi müddet sonra geçiyor suan 23 haftalığım ☺️
Filiz_Gulsah7 Canim bende bel agrisindan ve gogus agridindan oluyordum kendim de ikizim ve bebislerimde ×2 😊😊
Damla3234 Filiz_Gulsah7 ben bekliyordum zaten ilk renglim geçtiğinde gittim rakam söylemediler ama pozitif dedi doktorum 5.5 haftadan önce ultrasonda göremeyiz dediği için gitmedim şuanda 5-2
Busemsii Canım bende 5 +3 bu gün çok kasık ağrım var bende bilemedim ne yapsam lekelenme yok ama sırt kasık ağrısı öldürcek beni😔
Damla3234 Bende aynı durumdayım daha önce düşük yaptım 3 aylıktı bu ağrılarla şimdi haliyle Korkyorum ama lekelenme gibi bir durum yok
Damla3234 Damla3234 Neshuldem böyle bişey beklemiyorduk biz 3 müzünde olmuyordu 3 müzde aynı anda oldu şimdi bende var onlarda uok daha öncede düşük yapınca ne bilim teşekkür ederim bu arada😊
Anne--cik Bu aylarda kaşık ağrısı çok normal bende 8+ 0 im ama 4. Bebeğim olabiliyor korkmayın sadece dikkat edin dinlenin iki ayından sonra rahatlarsınız inşallah
Busemsii Ben daha gitmedim dr kızlar 5+3 adet günü teste 20.3 çıktı iki gün sonra 76 çıktı iki gün sonra 336 çıktıyani bu salı günü çıkan sonucum sat göre 5+3 teyim normalmi dr cumadan sonra git dedi dr pazartesi salı gitmeyi düşünüyorum
Damla3234 Busemsii normal bende gitmedim ilk idrarda gördüğünde gittim ultrasonyanda görünmüyor diye doktorumda pazrtsi gel dedi