Canim soyle soylim ben 25 subatta dogum yaptim devlet hastanesinde doktorumdan cok memnundum 9 ay boyunca ayni doktorun kontrolu altindaydim . Ancak devlet hastanesinde sanciyu cekmek icin direk dogumhaneye alındığın icin o sırada baskasida sanci cekiyorsa korkudan sanci kacabiliyir . Ben sancimi cekerken ebelerden pek iyi muamele görmedim . ( sabaha karsi 4.5 5 den sonra sancilarim artti ) gece diye mi o sekilde davrandilar bilmiyorum . Sabah 9.42 de dogum yaptim 8 de diger ebeler geldi o ebeler cok ilgiliydi ama esim olmadsn sanci cektim masaj yapanim yoktu cpk zpr gecti bi daha hamile kalsam devlette dpgurmayi dusunmem . Doktorum sagolsun sabah noveti bitmişti ama benim dogumumu yaptirmadan gitmedi .