Axin bende devlette yapacağım hemşireler ve dr. Lar daha tecrübeli diye düşünüyorum ..dr.ların cerrehlıkları ve ebelerin tecrübeleri yeterli diye düşünüyorum ...allah korusun birşey olsa yine devlete sevk ediyor özeller siz düşünün artık😒her devlet hastanesinde özel oda mevcut rahatta oluyor😉özellerdeki eli titreyen stajyer hemşirelere kuzumu emanet etmek istemedim..(ilk çocuğumda defalarca özele giden biri olarak ve doğduktan sonrada devem eden bir anne olarak tecrübelerime dayanarak yazdım bunları)istisna muhakak vardır özel hastane ama bama denk gelmedi 8 yıldır 🤔para tuzağından başka hiçbirşey değil