Eliffzngn Bende şeyden bıktım herkes bebeğe erkek diyor ve eşimin aklına da soktular bunu özellikle de annesi kaç kere dedim ki şu çocuğa erkek demeyin diye halen devam ediyor demeye Allahım hangisini verirse benim çocuğum zaten ama eşim hayal kırıklığına uğrayacak diye korkuyorum hiç bir zaman da erkek olsun demedi Sağlıklı hayırlı olsun ikisinide çok severim diyor hep ama annesi erkek erkek erkek bıktırdı beni