Kızlar gayet iyi maşallah diyin bebeğinize. Benim de öyleydi. 34-35. Haftadan sonra haftalık 300 gr alıyorlar. Her bebek 4 kilo doğacak diye birşey yok. Suyu, kemik gelişimi iyiyse takmayın bence kilolalari. Zaten bir sorun olsa doktorunuz uyarır ve gereken tedaviyi verir. Sizi yönlendirir. Boşuna beslenme düzeninizi değişip bebeği de strese sokmayın. Bi de ultrason cihazlarında kilo biriminin yanında +-400gr der. Net bir ölçüm olmadığı için siz içinizi ferah tutun ve doktorunuza güvenin 🤗