Dlktpl ben şu an erkek bir doktora gidiyorum. geçen yılki kimyasal ve kalp atışı olmayan gebeliklerim de bayan bir doktora gidiyordum. pıhtılaşma olduğunu öğrendikten sonra bana da coraspin içeceksin demişti bayan olan doktor, ama adetten itibaren sayıp 21.gün içmeye başlayacaksın demişti. sonra baktın adet oldun bırakacaksın, gebeysen devam edeceksin demişti. 21. günü başlatma nedeni ise coraspirin yumurtanın çatlamasına engel oluyor bazı hastalarda demişti yani riske atmamak adına kadın bana öyle kullanmamı söylemişti. belki de senin ki de coraspirin yüzünden olabilir, tabi sürekli alıyorsan.