Duammm hiç korkma her şey de sakin ol. çatlatma iğnemi bile kendim vurmuştum ben koluma 😄 işlem esnasında da korkma Ayetel Kürsi oku. ve ben 20 dakika yatmıştım aşılama olduktan sonra. tam 20 dakika yattım, kalkmadım yani ki sanırım herkesi zaten yatırıyorlardır hemen kaldırmazlar. Dualarımdasınız