Reyhannn_ gebelik zehirlenmesi kilodan değil canım odemden farkediliyor. Günde en az 3litre su iç ve en az 45 dk mutlaka yürüyüş yap. Tuzlu asla tüketme ki vücudun ödem tutmasin. El,ayak ve yüzünde anormal derecede şişkinlik hissedersen, tansiyonun yükselirse derhal hastaneye git.
Gebelik zehirlenmesi belirtileri bu yazdıklarım. Tansiyon ve ödem başta olmak üzere idrarda protein kaçağı olması bu 3une dikkat o yüzden vücudunu tanı normalin dışında birşey hissedersen hastaneye git. İnşallah birşey olmaz evham da yapma 🌸