Canim icmiyorum, biraktim ama ablamin bebegi bir bucuk yasında. Doktoru hamileyken çok zorlanıyor diye strese gireceğine 2-3 tane iç o zaman, ama abartma demişti. O bazen 1 tane bile içmiyordu bazen 1 içiyordu, bazı günler 3ü tamamlıyordu. Ama doktor onun gebeliğinin risk durumuna göre demiştir diye tahmin ediyorum, bir zarar vermedi. Siz de doktorunuzla konuşun. Gebeliginiz riskliyse bırakın sigarayı, toplu taşıma kullanmaya bile izin vermeyebiliyorlar.