Valla içmene icmemene bisey demeyeceğim eleştiri de yapmayacağım ama bizim burda özelde bir doktor var eğer içememek daha fazla stres yaratıyorsa o stresle bebeği etkilemektense gün de 4 5 içebilirsiniz diyo hastalarına ne kadar doğru bilemem ama hamileyken hiç sigara içmeyen de var çocuğunda allah korusun bir sıkıntı oluyor gün de 2 paket içende gördüm tosun gibi maşallah sağlıklı çocukları oldu tabi geleceği bilemeyiz ama bence herkesin vicdanına kalmış birşey sen için nasıl rahat ederse öyle yap sonuçta biliyorum öyle aaa hemen bırakıyorum demekle olmuyor çok zor allah kolaylık versin canım