Gul-21 ah ah 6.haftamdam beri aynıyım. 16+1 olduk hala kusmalar bulantılar devam. Üstelik prilam dr kullanıyorm. Buzdolabını açamıyorum, çamaşırlara tutamıyorum sabahtan akşama sadece yatıyorum. Arada bir yemek hazırlıyorum kendime o da kolonya döktüğüm bir havluyla ağzımı kapatarak. Yoksa midem bulanıyor her şeyden. İnşallah geçer diye bekliyorum ama çok yoruldum. Eve kapandım dışarı çıksam yollarda kusmak öğürmek istemiyorum.