Findiklarim Kizlar merhaba bende ikiz hamilelik 9 haftalij hanileyim bebeklerim muhtemelen erken gelicekler simdiden yediklerim kilosunu degisw bilirmi?ya kac haftalikken bol boo yemem gerek?neler direk bebege kilo yapiyo biliyomusunuz?
Nurcan126 Findiklarim Findiklarim muzu biliyorum ama sizn dr kontröl de bilgi alırsanjz ikizler de bazı dr fazla büyütme dio bnm tanıdıma de öle demişti de ama biraz zayf doğdular hep bronşr ler
Kubuuu1 Findiklarim tahin pekmez çok güzel kilo aldırıyor bebeğe Petek bal kaymak yumurta ceviz ev yoğurdu hepsini ölçülü olacak şekilde tüketin faydalı olur inşallah ☺️
Nurcan126 @Akyuz61 Grhn burdaki herkes Hamile zaten alıngan soru sormuş belki içi raaht değil muhabbet edp rahatlamak istiyor sen neden sorusuna cevap vermek yerine muhalefet yapıyorsun ki yazma ozman
Akyuz61 Nurcan126 yok canım onlar böyle herşeye herkese muhalefet olup ileri geri konuşmadan rahat edemezler
Kubuuu1 Nurcannnur bizim de 37+0 da 3015 gramdi doktor doğuma kadar 3400-3500 olur gayet normal hem de ilk gebelik olduğu için çok kilolu olmaması doğum için daha iyi dedi dizinde de bence gayet güzel haftasına uyumlu görünüyor ☺️
Gozde01 Nurcannnur merhaba benimde o haftada 3100 dü 38•2 de doğum yaptım ultrasonda 3100 dü doğuma kadar bebişim 3410 doğdu bence gayet normal kiloda ultrason yanılıyor
17022020 Nurcannnur bence gayet iyi kilolu bebek iyi değilmiş zaten. Şimdi ebe ve doktorlar en fazla 3.5 olsun diyorlar