Menekseduru Nurcannnur acaba benim ne kdar olur o zamana 34 de 2.200 dü şimdi 35 iz cok merak ediyorum 🤦🏻♀️
Nurcannnur Mervazz evet canim oglumda ddoktor cok kilolu olur diyordu 2 hafta erken dogum yaptim 2900 gramdi
Nurcannnur Dmlakkayaa ilk kizim3385di dogumdan sonra biraz zayifliyorlar o yuzden az kilolu olmasini isterim
tambirminnos Nurcannnur gayet güzel kilosu benim oğlumda 3100 gram doğdu doğuma kadar daha alır inşallah
Derya21d Akyuz61 bende bugün gittim 37+1 2800 dü zayıf mı diye biraz takıntı yaptım ama doktor 2 buçuk kilonun üzeri sıkıntı değil dedi normal doğum görünüyor bakalım hayırlısı
Akyuz61 Derya21d Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah canım 🙏 bizde 2550gr olduğumuz için içim rahat ama ultrasonda yanılma payıda oluyor ikilemdeyim 🤷🏻♀️
duygugokhan Benim birde suyu biraz azalmis kiloda almiyor fakat doktorum sinirda olmadigini soyluyor normal tarih 3 ocak ama bakalim takipteyim hayirlisi 🤷
Merve1997 Nurcannnur seninki bayağa kilolu bi bebek olucak herslde ben 36 haftadayım ama 2 hafta geriden geliyor kilo olarak zayıf kalmışız sana göre
Ipek86 duygugokhan yok canimm üzülcek ne var, yani o civarlarda dogarsa rahat olur ikiniz icinde, saglikla gelsin insallah🙏🏻
cennet13 Nurcannnur bence çok iyi kilosu 👍🏻🤗 Bende en 36+6 haftalıkta gitmiştim 2.624 kg demişti doktorum🤗 şu an 37+3 haftalığız, 2 Aralıkta yine gidicez bakalım kaç kılo olmuş🤗