Zuzuu B8use bende bugün 11+6 yız kıza yatkınlık var dedi ama iki hafta sonra net söyleyeceğim dedi bakalım bende bekliyorum halaa
Sempatik Deletedmom47 öyle tabiki canimda ilkinde cok kötü doktora düştüm belden uyuşturmuşlardı ama hissetim nasil oldu anlamadim korkum oyuzden aslinda aklima geldikce yine öylemi olcam diye korkuyom