Deletedmom47 Doguma kac gun kaldi ? Neler hissediyorsunuz ? Gunleriniz nasil geciyor anlatin bakalim 😊
Bsnrck Deletedmom47 25+2yiz 😍 103 gün kaldı. Heyecanla 100den geriye saymak istiyorum artik. Zaman gectikce heyecan artıyor 👼💙 benim minik kızım da kıpırdanıp duruyor iste 😊 fazla kilo almadim 5 kilo fln ama hamilelik ilerledikce ağırlaşıyor insan. merdivenlerde nefesim tıkanıyor😂😂 sag salim alalim artik kucağımıza
Deletedmom47 B8use Ben gecen hafta gittim doktor erkege benziyor ama bekleyelim dedi. Heyecanla bekliyorum 😊
Deletedmom47 Sds Cok sevindim sizin adiniza. Bizim gunlerde hemen gecsede son gunlerin heyecanini yasasak artik 😊
Deletedmom47 Bsnrck Insallah 🙏🏻🙏🏻 😊 Ben 45 kiloyla hamile kaldim suan 44 kiloyum istahim flan hic yok. Sizde de oldu mu ?
Sempatik Sezeryan olacagim icin cok korkuyorum ama ogluma kavusacagim diyede cok heyecanliyim nisanin sonu kavusacagiz insallah🙈🙊🤰
Deletedmom47 Sempatik Cok az kalmiiis. Benim daha 193 gun var 🙄 hic korkmayin saglikla alirsiniz insallah kucaginiza. Ben saglikli olsunda sezeryana flan da raziyim yeter ki ona birsey olmasin 😊
alaelikkran 36+4 bizimde normal dogum dedi nisanin 10nu gozukuyordu mayisin sonuda olabilir dedi atarsa 14 cok heycanliyim saat 12.01 olsunda bit gun daha eksilse diye heycanla bekliyorum bambaska duygu 😍
Deletedmom47 alaelikkran Saatleri sayanlarimiz bile varmis 😄 ben gunleri flan da saymayi biraktim. Arada uygulamadan bakiyorum oyle. 193 gun gecer mi hic 😂
Bsnrck Deletedmom47 bulantim filan olmadi olsaydi belki olurdu da 😂 bn hic durmadan yedim cok şükür fazla kilo almadım 😍 ama istahsizlik normal canim çoğu kisi yaşıyor
Sempatik Deletedmom47 öyle tabiki canimda ilkinde cok kötü doktora düştüm belden uyuşturmuşlardı ama hissetim nasil oldu anlamadim korkum oyuzden aslinda aklima geldikce yine öylemi olcam diye korkuyom
B8use Zuzuu 11 haftada erkeğe benziyor dedi 12 haftada 2 li test için gittiğiniz de kıza benziyor dedi sonra ben dedim erkek demiştiniz diye o da kıza benziyor ama 15 de net söylerim dedi sonuç kiz😊💟
Zuzuu B8use bende bugün 11+6 yız kıza yatkınlık var dedi ama iki hafta sonra net söyleyeceğim dedi bakalım bende bekliyorum halaa