Yesmckmk Benimde yüksek çıktı canım ben hamileliğimi öğrendiğim an tiroidimin yüksek olduğunuda öğrendim ertesi gün doktora gittim dahiliye doktoruyla ortak karar verdiler ilaç kullanıyorum şuan levotiron yazdı doktor 50 mg kullanıyorum bidahaki ay tekrar test yapıcam inşallah düşer 2,50 olması gerekiyormuş benimki 7 çıkmıştı hamilelikle beraber çıktığı için doktor ilaçla düzelir dedi bakalım inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻