Yesmckmk tsh duzenlı takıp gerektırıyor duzenlı olarak 3 ayda bır endokrın doktoruna gıdıyordum gebelıkten once cnku tsh yuzunden dusuk ve sorunlu gebelık oldugunu bılıyordum. Doktoruma eylul ayında gıttım ve kasım ayı gebelık dusunuyorum dedım. Doktorum ılac degerlerımı ayarladı. Kasım ayında tekrar gıttım duzene gırmıstı hanıle kalabılırsın sorun teskıl etmez dedı.. o ay hamıle kaldım ilk denememde cnku tshım normaldı( buara benım tsh cok oynak bırden yujlenıp bırden dusunlerden🤦🏼♀️) neyse aralık ayında gebelıgımı ogrendım heray kadın dogum+endokrın doktoru muayenesıne gıttım doguma kadar allaha sukur duzenlı takıp oldum temmuz ayında dogum yaptım herhangı bır sorun yasamadık bazen yukseldı gebelıkte 5 leri gordum bıdahakı ay duzene gırdı.sonra hep duzenlıydı. Tsh gebe kalmadada gebelıktede sıkıntılı cok dıkkat we duzenlı kontrol gerektıren bı surec.. ben hamıle kalma konusunda allaha sukur sıkıntı yasamadım kesın dusuk yaparım hanıle kalamam dıye cok korkmustum ama ınan duzenlı gıdınce hıc bırsey olmuyor allahın ıznıyle..
birsey kafama takıldı tsh ı sonradan ogrendım demıssın.. hamıle kalma fıkrı olusunca kafanda gebelık dusundugunden folık asıt ws baslanır yanı tum kan tahlıllerını (genel) yaptırıp doktora gıdersın doktor eet sıkıntı yok vıtamınlerın ıyı folık asıte basla der 3 ay oncesınde yanı sahsen ben tedbırlık gıttım pat dıe hamile kalayım demedim vucudu hazırladım sen neden oyle yapmadın.. doktor demedımı cocuk dusunuyorsan su tahlıllerı yaptır en kotu wıtamın ws depola gobılerınden ben oyle yapmıstım cunku