Ulasbebek Kizlar merhaba 31. Haftaya girdim cok tembel oldum hiç bisey yapasim yok ilk aylardada uyuyordm eski halime döndüm hiç miydem bulanmadı başından beri ama şu tembellik dogumdan sonrada kalacak die cok korkuorm enerjik olabilen var mi 😕😕
Emin_e Ulasbebek ya ben tv seyrederken bile uyuyorum bazen acayip yorgunum... dogumdan aonra gecer insallah
Deletedmom00260 Ulasbebek ben de aynı durumdayım sürekli sersem gibiyim hep uykum var belim ağrıyor midem yanıyor
Seymasezer Ulasbebek off offf çalısıyorum her sabah 6 da kalkmak o kadar zor geliyorki 27 haftalığım. Gün içinde enerjiğim ama eve gelir gelmez 8-9 da yatıp uyuyorum :(
Mrv_ycgl Ulasbebek sorma canım zorr zar yemek yapıyorum yerken ertesi gün ne yapcam yemek diye düşünüyorum
Esincim Al bendende o kadar 😇elim ayağım kalkmıyor sürekli yatasım var yemeğimi yaparsam benden alası yok
Ulasbebek Deletedmom00260 sözde vitamin haplari enerji yapar dediler ona ragmen boyleyim😂 sen kacinci haftadasin canim
Ulasbebek Mrv_ycgl seninde eşin yemek yapmiomu yalvariorm arada sen yap die😂 adam salata yaparken bile isyanda
Tugba_O Ulasbebek genelde de biraz üşengeç biriydim hamilelikten sonra iyice artti başlarda mide bulantısı sonra düşük riski derken baya yattim. Artık 36+2yim doğumu bekliyoruz herhangi bi risk yok ama bu sefer de vücudum ağır geliyo bi işi 3 günde anca yapıyorum resmen
Ulasbebek Tugba_O ins yardm edenin vardir benim esim haftada bi evi supuor dünyayi kurtarms gibi valla adami ac bırakicam artik yemek yapmak bile zor geliio
Tugba_O Ulasbebek kayinvalidemgil yakin oturuyor yemek yapamadığım günler oraya gidiyoruz yemeğe. Dip bucak temizliği yaptık sali günü onun için de kayinvalidemle eşimin teyzesi geldi yetiştiği kadar yapiverdiler. Bi banyo ile perdeler kalmıştı banyoyu hallettim perdelerde de bi odam kaldi. Halılar yikamacida onlar gelince tekrar bi süpür sil toz al yapip halilarimi yerlestiririm insallah
Mrv_ycgl Ulasbebek yapmaz ya Allahtan begenmemezlik yapmiyo ona şükür. Ama çok tembellestin diyo valla olsun artık o kadar demi evin işini yapiyom iyi kötü daha ne yapiyim diyorum bende
Deletedmom00260 Ulasbebek 33+1 olduk canım hiç alakası yok valla elden ayaktan düştüm adeta. Sen ne kadar oldun?
Ulasbebek Mrv_ycgl bide begenmeseyms . Valla canim seni bilmem ama ben es yönünden bu konuda sansizm insan her bakimdan anlayis beklior bulamayinca bunalim yasior
Anneyimmmmm Ulasbebek doğumdan sonra istesen de kalmıyor 😂 bebeğin peşine koş, yemek yap, evi topla, sil süpür derken bir bakmışsın akşam olmuş. 😊
Ulasbebek Anneyimmmmm allah oralara gelmeyide nasip etsin cok merak ediorm halimi 😂😂 ust baş tip kesin kayacak
Sedadncr Bende aynı şekilde 30 haftanın sonundayım. Hiç bişey yapasım gelmiyo zar zor kalkıyorum 😔 şu günler bir an önce geçsin istiyorum
Ulasbebek Sedadncr az kaldı diolar bana okadar uzun geliorki saglikli sihhatli kucagimza bi alsak 💜💜👼
Ulasbebek Tugba_O cok mu az kaldi canim doguma bende tüm temizligi son haftalara girmeden yapaym diorm tabi her gun baska bir yer ins onada enerji bulurm