Nuraslanklc oluyor o gayet normal canım ama yalancı sancı çok can alıcı benim çarşamba günü gündüzden beri sancım vardı ara ara ama dün gece ve sabah rahatsızlanınca hastaneye gittim yatış verdi dün akşam bu saatlerde gelmiştim sancım olmayınca çıkışımı yaptı bugünde nst için gittim sancı çıkmadı ama dediğim gibi yalancı sancı çok kötü gerçeği nasıl tahmin bile edemiyorum o kadar düşün