Denizincani Nuraslanklc ah canim nasil da iyi anliyorum seni bu gece 38. Haftamiza girecegiz we drumlar ayni dun gece her gece gibi sabaha kesin dogururum deyip sabaha hicbiseyim yok gibi uyanmaktan skldm bunaldim we artk dogurmak istiyorum 😏😏😏
Denizincani Nuraslanklc bende artk 36 dan beri gelsin istiyorm ama sadece istiyorum keske bizim istememizle olsaydi bebelerin keyiflerine kaldik bakalim ne zaman gelmek isteyecek 😇
Tazeanne0134 Nuraslanklc ay bende aynı durumdayım canım dün o kadar sancı çektim ama 🤷🏻♀️ tık yok bakalım ne zaman gelecek paşam sen kaç haftalık hamilesin
Ecrinbebek45 Bende 36+2 yim. En çok popom ağrıyo ya.. Bacaklarım tutmuyor. Bugün bende aynı şeyi düşündüm. Ama doğumdan da korkuyorum.
Nuraslanklc Ecrinbebek45 yürüyüş falan yapıyormusun ben bugün biraz yürüdüm ondan yoruldum diye oldu heralde diyorum aynı sen gibi bacaklarım tutmuyor ağrıyor
Tazeanne0134 Nuraslanklc az kalmış bende 37+0 haftalık hamileyim ve sancılar oluyor çok fazla yılın ilk bebeği olabilir diye düşünüyorum ama hayırlısı olsun inşallah canım
Ecrinbebek45 Nuraslanklc yürüyüş yapmak iyi geliyor kuzum.. Ben yattığımda ve oturduğumda kalkamıyorum.. Normalde çok hareketliyimdir.. Bel popo ağrım hareketlerini çok kısıtlamaya başladı. Kaç kilo aldın?