tubaemrah45 mecbur doğuracaz ocakta 38+2 olduk ağırlaştık bel ağrıları öldürüyor beni bebiş kanala girmemiş çatı muayneside yapmadı doktor dün kontrolden dönerken doğum sancısı tutan bir kadın gördüm nasılda bağırıyordu ödüm koptu 3 kişi girmişti koluna yürüyemiyordu çok nazlı biriyim hastaneyi inletecem sanırım zamanı gelince 😀kendimi motive etmeye çalışıyorum yaparım herkes yapıyor ben niye yapmıym diyorum bir yandanda endişelerim çok .