tubaemrah45 Ocakta doğuruyor muyuz 💪🏾😀 kasık ağrısı , gece uykusuzluk, sırt ağrısı , kaburgalara tekmecilik üstünede hemoroid olduk herşey tamamsa gelebilirsiniz bebişler 😍😂
Oguzaysel tubaemrah45 hepsi var 🙈 şuan göğsümden sırtıma batan bi ağrı var yatamıyorum 35+5 Bir yanım doğurmak istiyor bir yanım erken daha diyor 🙈
Kubra_46 tubaemrah45 hepsini fazlasıyla yaşıyorum 😃😇 bi yandan doğumu dört gözle beklerken Bir yandan bu hallerimide ozleyecegimi düşünüp tadını çıkarmaya bakıyorum 😅😍🌼🙈
cennet13 tubaemrah45 ay hepsi var 😒🤣 en çokta gece uykusuzluğu 😩 kaburgalara tekmecilik çok fenaaa🙈 resmen canımı acıtıyo 😂 gülüyorum kendi kendime😂 İnşaAllah Ocak ayında gelir oğlum 🙏🏻 37+3 haftalık olduk , ve son 2 gündür resmen yürümekte zorlanıyorum,😔 karnımın alt kısmında çok baskı hissediyorum yürüdüğüm zaman 😟 sanırım bebek kanala indi ondandır belki😖 pazartesi kontrolüm vardı doktorum demişti kafası aşağıda diye.. korkuyorum da erken gelecek diye...
Dilsad Oguzaysel benimde yavaştan sancular kendini belli ediyor .. 35+1 :) siizn gibi bir an önce doğsun diyorum sonra erken daha dursun diyorum:)
GeeeF 37 haftalıgım mecburi sezeryan olacagı için 6 ocakta kavusuyorum prensesime darısı size inşallah☺️
Mscelik 35+3 vuma kontroldeyken baş aşağıydı... ama aynı gün çok yoruldum ve resmen tersine döndü .. öylede kaldı.. geceleri çırpındıpını farkediyorum ama eskisi gibi baş alağı pozisyon alırmı.. sanmıyorum... ne zaman dönecek dşye bekliyorum resmen
Aynurnaz Syst333 bizde 39 olduk bakalim cati muyanesi yapicakmi bugün kontrollümuz var gaz sancisi vardi gece dogurucam sandim cok sorlasti günler
Syst333 Aynurnaz aynen çok zorlaştı geçmeyen karın ağrım var benimde her uyandığımda karnım ağrıyo bu aralıklı sancıyı anlayamicam galiba ilk