hemsirehanimm [url=https://hizliresim.com/bvmkYj][img]https://i.hizliresim.com/bvmkYj.jpg[/img][/url]
Doubleline2- hemsirehanimm hayirli olsun meslektasiz sanırım 🙂 benim testim de ikinci çizgi varla yok arasiydi foto da belli dahi olmuyordu ertesi gun beta 16 cıktı suan 4 hafta 2 günlük gebeyim.
Deletedmom00260 Var gibi benim de böyle silik çıkmıştı ikinci çizgi. Sonra bir test daha aldım tam çıktı🥰
Narinom hemsirehanimm sabahın ilk idrarıyla netleşir var zaten hayırlı olsun şimdiden 🙏🏻☺️ Emin olmak için acilden hemen bir kan testi yaptırabilirsin bir saate sonuç çıkar
hemsirehanimm Meeerveunal evet hemen cıkmıstı bundn önce yaptgm daha silikti oda hemen cıktı ama belli belirszdi bu biraz daha belli
bebisvarmi hemsirehanimm o zman var canım hayırlı olsun bebegin bugun hemen kan ver paztsiyi bekleme ögren için rahat etsin