Tgcycl o kadar haklısın ki bıkkınlık olmazmı zamanla hem eşte, hem kadında mutlaka oluyor.. uzun zaman denedik. bıktığımız zamanlar oldu ama eşim derdi ki ya o gün bu günse🌸yumurtlama takibi günü bile düşünmedim hiç adet bitiminden diğer adet gününe kadar baş ağrısıymış, yorgunlukmuş düşünmedik rastgele denedik... o yüzden devam et mutlaka bir gün güzel haberi alıcaksın🤲🏻🍀 kilo durumun nasıl bilemem ama bana spor, düzenli kaliteli beslenme çok faydası oldu ve rahim filmi çektirdim bunların faydası olduğuna net eminim💎 Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah🤲🏻💕