Bu catlaklari sevin yok o cocuktan falan durumlarida bana garip geliyor catlak sevmekle cocugunuza sevinmenin,mutlu olmanin ne gibi bir bagi var Alllah askina her kadin catlamamayi arzu eder ki bu cok dogaldir catladiginda ufak bir uzuntu yasamasida normaldir bu hamileligi yada cocugunu sevmedigi anlamina gelmez ayrica herkes uzulup uzuemektede ozgurdur kimseyi duugularindan otutu elestirme hakkimizda yok