Annesii sanırım biraz düz mantıklı insanlarsınız oyüzden size normal yada dogru gelebilir ama yazdığı yorumda 'kırmak istemem' falan diye bi tepki, kızmaya hazır bi insan varmıs gibi duruyor yargılarcasına bana göre çok yanlış başından zaten öyle diyerek kırıcı olmuş zaten neyse herkes istediğini düşünebilir düşğnmekte lazım ne diyim