Yavrucugum Osse ben iki hafta önce gördüm siz tekrar bakıp sorun isterseniz çünkü ınterneten ve e bebekte baya pahalıydı orda çok uygundu 9lu 14.5 internete 24 tlydi
zehradem Osse ben 32+1'im sürekli gezmek istiyorum oturunca daha çok agirlasiyorum evin içinde dört dönüyorum her işimi kendim görüyorum çok şükür inşallah doğumda bana faydası olur bu enerjinin
EliniVermiyorHayat EbruEgemen1123 yetmez canım 1 paket ben 4 5 tane önceden kalan hasta bezini kullandım sonra külot şeklindeki aldım onuda bitirdim sonra pede döndüm bence 1 paket al bitmeye yakın tekrar alırsın