Osse
Evet canımm sezeryan olmuştum hastanede ped vermişlerdi ilk onu taktılar ama ondan hep geçti pijamama kadar bende çıkartıp hemen dependimi giydim üstüne çamaşır giymenede gerek yok hemde yanlardan yırtarak çıkmasıda işi kolaylaştırıyo çok memnun kalırsın☺☺☺