Osse hastaneye kendim için 2 pijama takımı götürmüştüm iç çamaşırı zaten sütyen kullanmayın bence süt yoksa daha zor geliyormuş göğüslerden .külot koydum ama kullanmadım onun haricinde terlik kesinlikle götür derim 👍 yazma koymuştum eve giderken de temiz kıyafet kattım .depeend katmıştım ama hastanede verdiler diye kullanmadım evde kullandım onu...
Bebek için ise 2 hastane çıkış kıyafeti yedek kıyafet koymuştum 10 bez koydum ne olur ne olmaz diye.biberon koyduk emzik kesinlikle götür hemen vermeyince sonradan tutmayan bebekler oluyor .Ben hemen verdim ve tuttu. Pişik kremi süt pompası bilmem göğüs pedi sakın katma çünkü hiç lazım olmuyor . Islak mendil hurma zemzem suyu kattım cocuk dogunca agzina azcık katmak icin bide şarj aletini koymalisin .ağız mendili kattim kullanmadim önlük kullanmadim çorap kullanmadim hastane baya sıcaktı.kalın ve ince battaniye ana kucağı götürdüm..