Mdnmhmt gzmuygn aynen bu hafta yazılı yapacağım. Şu iki haftayı doğumdan sonraya atmak istiyorum ama hâlâ emin değilim 🙄
Syst333 DuranBebek bende çalışıyordum 37. Haftada doğum iznine ayrıldım. 39+1 bekliyoruz bıcırığı bakalım 🥰😊
Mineebd DuranBebek bende çalışıyordum. Hemşireyim 32de izne ayrıldım. Şimdi doğum için son 3 günümüz bekliyorum 🥰
gzmuygn Mdnmhmt okul açıldığı ilk hafta yorulmazsın zaten diğer haftada kendiliğinden geçer gidecem diye düşünürsen.Ayakta durabiliyorsan hala kal yoksa yoruluyorsan değmez yani👍 çok ağrı yapıyor ben daha 20 yim ama bacaklarım ağrıyor ayakta durmaktan işimiz çok zor
Gamzedngdn hulya_1919 hayır canım olmadı 12 haftalıkken gittiğimde söylemedi doktor değişebilir daha küçük dedi ayın 2 sinde tekrar gitcem o zaman söylerim demişti doktorum inşallah heycanla bekliyorum 🤰🏻🥰🙌🌺
gzmuygn Gul21 Abov o daha kötüymüş napıon bacım orda kaç kaç 1 saate yakın bebişinde olcak 🤰🏻 çekilmez ben 25 çekemiyorum yol bide dönmeli durmalı 🤦🏼♀️
Tekitakume 36+1 oldum cuma ayrılacağım inşallah ama pazartesi için benden doktor onayı istiyorlar 37. Haftada kuruma herhangi bir evrak vermem gerekiyor mu zorunlu olarak ayrılmam gerekmez mi? Bu arada kamuda çalışıyorum.