sukranaslier DuranBebek 23 haftalığım canım artık hareketlerim baya kısıtlanmaya başladı yavaş yürüyorum karnım acıyor
Mdnmhmt Snglkmlalp merhaba öncelikle sağlıklı hayırlı doğum dilerim. Allah evlatlarınızı size bağışlasın. Bende öğretmenim 31in sonlarındayız bakalım hayırlısı.bir sorum olacaktı Doğum parası diye bir şey var mı acaba bizim meslekte
gzmuygn Gul21 Ay bende köydeyim yol git geli mafediyor en çok demi birde uzak 25 km korkuyorum.Eş durumunu bekliyorum sabırsızlıkla 🤲🏻
Btl_zngn DuranBebek ✋🏻✋🏻 31+2 oldum hastanede çalışıyorum bakalım sonuna kadar gelicem diyorum kısmet
Mdnmhmt gzmuygn evet benimde en büyük sıkıntım köyün yolları çok sarsiyo. Düşünüyorum ki donemi kapatsam mi acaba yoksa bu hafta 32 oluyoruz ayrılsam mi izne
Gamzedngdn DuranBebek bende çalışıyorum 13+6 olduk kendi iş yerimizde sabah 7 akşam 9 maşallahımız var 🥰
aytii Mdnmhmt eğer bahsettiğiniz toplu bir paraysa alamıyormuşuz çünkü ufak kesintilerle de olsa maaşımız yatmaya devam ediyormuş. 300 tl gibi bir şey alıyormuşuz duyduğum kadarıyla.
Ecrinbzkrt 14/2hafalıgız calısıyoruz cok sukur ısım ıyı sıkıntılı degıl cogu zaman ayakalrımı uzatarak dınlenebılıyorum doktor yanında calısıyorum bende sadece sabahları yolum uzun o yorup maf edıyor benı o kadar