Damlacik88 fatooss amniyosentez yaptirmayi onun yerine fetal dna yaptirin cunku amniyosentez riskli , fetal dna koldan alinan kan yurt disina gonderiliyor on gunde cikiyor
Damlacik88 Nehir66 amniyosentezde o anda bisey olmasa bile bir kac haftada kaybedilen bebek cok. Dusunun ikilide 400 de 1 e risk diyorken amniyosentezde 1/100 kayip olasiligi var. en guzeli fetal dna
Damlacik88 Mervemirac ikilide yuksek riskli cikinca umraniye devlet hast fetal dna yi ucretsiz yapiyor diye okumustum forumda arastirin isterseniz