Benim de ikili riskli çıktı hemde yüksek derece de sonra beni bir profa yönlendirdiler oda detaylıya bakalım dedi geçen hafta detaylıda bir sıkıntı görmüyorum ama yine de içimiz rahat etsin derseniz alalım suyu dedi dedim istemiyorum hareketlerini hissetmişken aldırtmayacağıma göre de dedim aldırmadım şimdi artık Doğumu bekliyorum nasipse rabbime duam sağlıklı bir evlat veren de o alanda. Doktorum da dedi bana bu iş tevekkül işi bunlar bunlar bir değer kesinlik yok dedi inşalalh sağlıklıca kucağımıza alırız evlatlarımızı 🤲