YukselYldz bu durumu ben de bu ay yaşadım akşam silik çizgi çıktı sabah yaptım negatif,peşine adet oldum ama hiçbir ay olmadığım kadar kısa süreli. Pazar günü adetim bitmişti hala tekrar yeniden adet olacakmış gibi ağrım var dün doktora gittim sadece karından ultrason ile baktı sıkıntı yok dedi ama ağrı sebeplerim ne bilemedim 😕😕