Kızlar adetime 7 gün var 2 günden beri rahim ağrısı ve acayip bel ağrım vardı sabah idrar testi yaptım 10 dakika içinde silik çizgi çıktı ama hayalet çizgi bide şimdi yaptım bu sefer hiç bişey çıkmadı acaba onu sabah yaptığım içinmi yada idrarı fazlamı mı damlattım ondanmı öyle çıktı böyle olupta hamile olduğunu öğrenen oldumu lütfen yardımcı olun 😣😣😣