Merhaba,biz de 12+3üz bugün ikili tarama testi olduk kan tahlili sonuçları haftaya çıkacak ama ultrasonda çok şükür bir şey çıkmadı.Temmuz başı gibi görünüyor Doğum bakalım heyecanla bekliyoruz,doktor cinsiyet konusunda tahminde bulundu fakat biz kendimizi şartlamak istemiyoruz iyice netleşsin 🤗