Fatma8988 Merhaba hanımlar:) Tanışalım konuşalım paylaşalım dedim. Ben 11+2 günlük hamileyim. Henüz cinsiyetimiz belli değil. 2 li tarama için randevu aldım gün sayıyorum:) sağlıkla gelsin inşallah tüm bebekler❤️
Minikonunannesi1 Fatma8988 insaAllah canim ☺️ bende 9+1 m daha cok minigiz. Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin
Brvn__ Fatma8988 bizde 12+5 haftalık https://i.hizliresim.com/bvm28Y.jpg sizce erkeğe mi yoksa kizami benziyor ☺️ilk gebeligimde çok merak ediyorum sağlıkla gelsin de
zeynepcgt Fatma8988 bende 12+4üm dün kontrolde sırtını döndü doktor yapı olarak erkeğe benziyo dedi bakalım hayırlısı 😊 ikili tarama yaptırmıyorum
Ceydaackgz Fatma8988 bnde 9+3 deyim ikili tarama için ne zamana randevu verdiler peki 12 haftalıkken mi yapılıyor?
Fatma8988 Minikonunannesi1 aminn canım inşallah. Bakalım zaman geçecek mi bizde doğum hikayelerimizi yazacakmıyız🙈 sanki günler hiççç geçmiyor..
tambirminnos Brvn__ öylesine girip baktım ama bana.erkek gibi geldi hayırlısı allah kucağına almayı nasip etsin 😊
Davetsizmercimek Benimde Doğum 5 Temmuz gösteriyor , 12haftalığız, ama sezeryan olacağı için 1 2 hafta önden alır galiba
zeynepcgt Fatma8988 aslında yaptırıcaktım ama istediğim iki hastaneden de randevu alamadım biri devlet biri özeldi çokta gerek duymadım allah korusun kötü bi sonuçta gelse aldırmayı düşünmüyorum
mehefey Merhaba kızlar bizde 9 haftalığız Temmuz sonunda gelicek inşallah 🤗 bi oğlum daha var 2,5 yaşında♥️
Seyma17- Gizmm_d35 mehefey benimde iki buçuk yaşında kızım canım 😊 nasipse kardeşini bekliyoruz daha çok miniğiz ama 4 haftalık
Esratas Bende bugün itibariyle 11 hafta oldumm🥰 cinsiyet tam olarak ne zaman belli olur meraktan çatlayabilirim şu an bile😄
Fatma8988 Esratas hayırlı olsun canım bende 11+3 üm. Aslında kemik yapısından iyi bir doktor anlayabilir diyorlar ama kesin sonuc 20. Haftaları bile bulabiliyormuş. Ama ikili testte bebek gösterirsede cinsiyeti söyleyebiliyorlarmış. Bende meraktan ölücem:)
Esratas Fatma8988 ikili test yaptırma konusunda emin değilim ne zaman yapılması gerekiyor sıkıntılı bir gebelik geçiriyorum şu an korkuyorum herşeyden
Fatma8988 Ceydaackgz hayırlı olsun sağlıkla gelsin🐣 e 11 ile 14 arası diyorlar ama benim doktorum 12. Haftada yaptır dedi. Ayrı bir doktordan aldırdı randevuyu Perinatolog muş işlemi yapacak olan.