Melike60 Bebeğim kanala yerleşmiş tahmini kaç gün sonra doğum gerçekleşir Nst 12 15dk falan sancı cıkıyor sancı 80le 100 arası bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
aslimutlu1 Melike60 sancıların azımsancak gibi degil benimde acıklık var sancılarım 40-50 yi görüyor ama evdeyim.
Melike60 aslimutlu1 bende evdeym bakalım 2 günde bi nst bağlanacm çarşambaya kadr sancımla gelmezse suni sancı verilecek
eserivgen aslimutlu1 benimde bugün 50-60 karda çıktı da çaba siz kaç haftaliksiniz ve benim ağrım daha çok şiddetleniyor
Siraccc Melike60 peki kanala girince haraketleri nasıl oluyor aynı şekilde devammi yoksa belirtisi ne yani biraz anlatır mısınız
Sema1994 Melike60 bnde blmiyrm cnm bnmkide ole programa gore 8 ocak ama doktorm bu ayin sonunda olur dedi artk bilemedm 2 gündür bel ve kasık agrm vr hafiftn gecmiyorlar ama
Melike60 Sema1994 olur inşallah bnde aynı heyecanla bekliyor allah bi avazda kurtarskurtarsn inşallah