Fahriye_ canım ben 36 haftalığım 6.5 kg aldım . İlk hamileliğimde de 7.5 kg almıştım. Bizde sanırım genetik az kg alıyoruz ama genel beslenme şeklin de kilo alımına neden oluyor. Bir kere sıksık azar azar yemelisin. 2 saatte bir mutlaka bir şeyler tüketmelisin çünkü kan şekerini aç kalarak düşürürsen daha çok yemek yemek istersin ve tek seferde vücuttaki şeker oranını arttırırsın.bu da kilo yapar. Beyaz ekmek , pilav, makarna , hamur işi bu tarz şeylerden kaçın.(karbonhidrat ağırlıklı yiyecekler)Hem gebelik şekeri riskini de azaltmış olursun bu durumda. Meyvelerini ara saatlere böl hepsini aynı anda yeme.sabah 10 da elma yiyorsan 16 da başka bir meyve ye. Akşam yemeğini çok geç yeme eğer yatmadan önce çok acıkırsan ben badem veya ceviz yiyorum birkaç tane,bazen de çok çok aç hissedersem yoğurt yiyorum 22.00 gibi. Öğün atlama ve azar azar yersen çok kilo almazsın.Bu arada ben beden eğitimi öğretmeniyim bana güvenebilirsin 😉