Simgeeee Zuzi hiç merak etme hiç bişey olmicak sen dikkat et yeterli. Arkadasımın bebekleri 28 de dogdu ikisi de yasıyo suan ve saglık durumları da iyi. Yiyecek ekmekleri varsa bu dünyada sag salim gelirler içini ferah tut sen.
Zuzi Cok tesekur ederim destekleriniz icin icim biraz da olsa rahatladi haklisiniz birde benim ki tup bebek 8 yil sonra geldi keyfini bile cikaramadim hic
Gulfem07 Simgeeee erkek bebek canım kilosu 2800 2900 görünüyor dedi doktor ama ultrason kağıdında 3100 yazıyordu hangisi bilmiyorum.
Simgeeee Gulfem07 canım benim de 35+4 de 2820 ydi bana gelişimi güzel yolunda dedi sadece önde demedi 🤷♀️ dediğim gibi erkek bebeklerde görülüyor böbrekde sorun ama düzeliyor korkma 🙏